function luoIhminen(Piirre piirre) { ... ihminen.piirre = piirre; ihminen.Perkiö = false; ihminen.kiinnostusPerkiönRappukäytävään = true; ... }
function herätä(Human ihminen) { ihminen.käynnistäAivot(reagoiÄäneen); ibminen.vireys = 20; huone.sytytäValot(); ihminen.orientaatio(seiso); ihminen.sano("Ei *****, miksi pitää nousta?"); }
function aamutoimet(Human ihminen) { ... viritäAseet(aseet); testaaAseidenToiminta(hiiri); ... }
oviRutiini(Human ihminen, Ase ase) { ihminen.tartu(ase); avaaOvi(); osoitaAseella(käytävä); ammuVarmuudeksi(); ammuVarmuudeksi(); if (ääniä) { ihminen.vireys = 130; ammuVarmuudeksi(); kurkista(); ammuVarmuudeksi(); kurkista(); ammuVarmuudeksi(); } ihminen.siirry = ulos; }
function työmatka(Human ihminen) { ihminen.vireys = 100; ihminen.tarkkaileYmpäristöä = true; ihminen.kävele(junaAsemalle); String kulkuväline = "N"; ihminen.nouseKulkuvälineeseen(kulkuväline); ihminen.nouseKulkuvälineestä(); kulkuväline = "550"; ihminen.kävele(bussipysäkille(); ihminen.noseKulkuvälineeseen(kulkuväline); ihminen.nouseKulkuvälineestä(); ihminenKävele(työpaikalle); ... }
class Monitoroida(Human ihminen){ ... while(tarkkaileYmpäristöä) { if (epäilyttäviäIhmisiä) { ihminen.tila = hakeuduVäkijoukkoon(); if (väkijoukko() == false) { ihminen.ammu(); } if (PerkiöNäkyvissä) { ihminen.ammu(); ihminen.ammuIsommallaAseella(); } } }
Lisäfunktiot: vierailePerkiönRappukäytävässä() soitaSPlle() ammuSivullinen() saaInspiraatioRaporttiinPuolitaöinJaTeeSeSilloinVaikkaSeuraavanaPäivänäOnTöitä("ei näin") ...