function luoIhminen(Piirre piirre) {
			 ...
				ihminen.piirre = piirre;
				ihminen.Perkiö = false;
				ihminen.kiinnostusPerkiönRappukäytävään = true;
			 ...
			}
			
			function herätä(Human ihminen) {
				ihminen.käynnistäAivot(reagoiÄäneen);
				ibminen.vireys = 20;
				huone.sytytäValot();
				ihminen.orientaatio(seiso);
				ihminen.sano("Ei *****, miksi pitää nousta?");
			}
			
			function aamutoimet(Human ihminen) {
			...
				viritäAseet(aseet);
				testaaAseidenToiminta(hiiri);
			...
			}
			
			oviRutiini(Human ihminen, Ase ase) {
				ihminen.tartu(ase);
				avaaOvi();
				osoitaAseella(käytävä);
				ammuVarmuudeksi();
				ammuVarmuudeksi();
				if (ääniä) {
					ihminen.vireys = 130;
					ammuVarmuudeksi();
					kurkista();
					ammuVarmuudeksi();
					kurkista();
					ammuVarmuudeksi();
				}
				ihminen.siirry = ulos;
			}
			
			function työmatka(Human ihminen) {
				ihminen.vireys = 100;
				ihminen.tarkkaileYmpäristöä = true;
				ihminen.kävele(junaAsemalle);
				String kulkuväline = "N";
				ihminen.nouseKulkuvälineeseen(kulkuväline);
				ihminen.nouseKulkuvälineestä();
				kulkuväline = "550";
				ihminen.kävele(bussipysäkille();
				ihminen.noseKulkuvälineeseen(kulkuväline);
				ihminen.nouseKulkuvälineestä();
				ihminenKävele(työpaikalle);
			...
			}
			
			class Monitoroida(Human ihminen){
			...
				while(tarkkaileYmpäristöä) {
					if (epäilyttäviäIhmisiä) {
						ihminen.tila = hakeuduVäkijoukkoon();
					if (väkijoukko() == false) {
						ihminen.ammu();
					}
					if (PerkiöNäkyvissä) {
						ihminen.ammu();
						ihminen.ammuIsommallaAseella();
					}
				}
			}
			
			Lisäfunktiot:

			vierailePerkiönRappukäytävässä()
			soitaSPlle()
			ammuSivullinen()
			saaInspiraatioRaporttiinPuolitaöinJaTeeSeSilloinVaikkaSeuraavanaPäivänäOnTöitä("ei näin")
			...