function luoIhminen(Piirre piirre) {
...
ihminen.piirre = piirre;
ihminen.Perkiö = false;
ihminen.kiinnostusPerkiönRappukäytävään = true;
...
}
function herätä(Human ihminen) {
ihminen.käynnistäAivot(reagoiÄäneen);
ibminen.vireys = 20;
huone.sytytäValot();
ihminen.orientaatio(seiso);
ihminen.sano("Ei *****, miksi pitää nousta?");
}
function aamutoimet(Human ihminen) {
...
viritäAseet(aseet);
testaaAseidenToiminta(hiiri);
...
}
oviRutiini(Human ihminen, Ase ase) {
ihminen.tartu(ase);
avaaOvi();
osoitaAseella(käytävä);
ammuVarmuudeksi();
ammuVarmuudeksi();
if (ääniä) {
ihminen.vireys = 130;
ammuVarmuudeksi();
kurkista();
ammuVarmuudeksi();
kurkista();
ammuVarmuudeksi();
}
ihminen.siirry = ulos;
}
function työmatka(Human ihminen) {
ihminen.vireys = 100;
ihminen.tarkkaileYmpäristöä = true;
ihminen.kävele(junaAsemalle);
String kulkuväline = "N";
ihminen.nouseKulkuvälineeseen(kulkuväline);
ihminen.nouseKulkuvälineestä();
kulkuväline = "550";
ihminen.kävele(bussipysäkille();
ihminen.noseKulkuvälineeseen(kulkuväline);
ihminen.nouseKulkuvälineestä();
ihminenKävele(työpaikalle);
...
}
class Monitoroida(Human ihminen){
...
while(tarkkaileYmpäristöä) {
if (epäilyttäviäIhmisiä) {
ihminen.tila = hakeuduVäkijoukkoon();
if (väkijoukko() == false) {
ihminen.ammu();
}
if (PerkiöNäkyvissä) {
ihminen.ammu();
ihminen.ammuIsommallaAseella();
}
}
}
Lisäfunktiot:
vierailePerkiönRappukäytävässä()
soitaSPlle()
ammuSivullinen()
saaInspiraatioRaporttiinPuolitaöinJaTeeSeSilloinVaikkaSeuraavanaPäivänäOnTöitä("ei näin")
...